| Hrvatski |

| English |

O NAMA TRGOVINA PROJEKTI KONTAKT

















Problemi naših partnera su naši izazovi

Naša poslovna orijentacija usmjerena je na dva područja:

- proizvodi i usluge
- složeni inženjering projekti

Svoju misiju vidimo u promicanju hrvatskog izvoza, prije svega malih i srednjih poduzeća, te kroz supstituciju uvoza domaćim proizvodom.

U području proizvoda i usluga pružamo podršku domaćim proizvođačima roba i usluga koji imaju proizvod i znanja konkurentna na međunarodnom tržištu. Astra postaje moderator njihovog plasmana kroz promociju i izgradnju tržišnog identiteta, te kroz integraciju njihovih proizvoda i znanja s drugim komplementarnim proizvodima i znanjima, što povećava njihovu dodanu vrijednost.

U sektoru tradinga cilj nam je promicanje robnog izvoza i to kroz razne oblike vanjsko trgovinskih poslova uključivo vezanu trgovinu (barter poslovi), zastupanje ino tvrtki te reeksportnim poslovima i poslovima dorade u kojima za poznatog domaćeg partnera uvozimo sirovine i reprodukcijski materijal, a kao izvozni operater plasiramo njihove finalne proizvode na međunarodno tržište.

Inspiraciju za našu aktivnost u realizaciji složenih projekata pronalazimo u činjenici da u Hrvatskoj postoje mala i srednja poduzeća koja posjeduju znanje i proizvode spremne za međunarodno tržište. Ta poduzeća često međusobno nisu povezana te se razvijaju otočno. Prava vrijednost njihovog proizvoda se može vrednovatii samo kroz integraciju u visokoprofiliranim projektima, a to se postiže njihovim aktivnim sudjelovanjem na projektima u Hrvatskoj i to kao ravnopravnih partnera uvezenim znanjima koja u Hrvatskoj ne postoje.

Sebe vidimo kao integratora projekata u kojima strani partner nije nositelj projekta i benefitor ekstra profita, već jedan od ravnopravnih sudionika i to posebno u dijelu u kojemu ne postoje znanja i proizvodi u Hrvatskoj. Uključenjem u projekte benefiti su obostrani, hrvatski partneri potiču razvoj i stječu reference, a strani partner proširuje bazu suradnika te se stvara zajednički konkurentan proizvod za plasman na nova tržišta. Društvena korist je u supstituciji uvoza, što je indirektno povećanje izvoza.
POVIJEST
STRATEGIJA



© copyright 2009